طراحی کاتالوگ به صورت حرفه ای با بهترین قیمت

قیمت طراحی کاتالوگ عوامل مختلفی بستگی دارد در این قسمت به صورت دقیق نمی توانیم قیمت دقیق را درج کنیم، اما به شما اطمینان می دهیم قیمت بسیار مقرون به صرفه می باشد و با مراجعه به فروشگاه هایی که در سراسر کشور موجود است می توانید کاتالوگ مورد نظر خود را تهیه کنید یا به صورت آنلاین از طریق فروشگاه های اینترنتی سفارش دهید.

طراحی کاتالوگ به صورت حرفه ای با بهترین قیمت

طراحی کاتالوگ ها چگونه قیمت گذاری میشوند؟

طراحی کاتالوگ ها چگونه قیمت گذاری میشوند؟ امروز کاتالوگ‌های بسیار زیادی تولید می‌شود که به صورت ساده و حرفه ای در رنگ بندی های سیاه و سفید می باشد و تاثیر بسیار زیادی در میزان فروش و جذب مشتری دارد.طراحی کاتالوگ ها بر اساس معیار های مشخص قیمت گذاری می شود که در این قسمت شما را با آنها آشنا می کنیم:

  • نوع کاغذ و تعداد صفحات یک کاتالوگ باعث می شود قیمت آن متفاوت باشد و همچنین استفاده از نرم افزار ها و فتوشاپ های مختلف برای طراحی آن تاثیر زیادی در قیمت خواهد گذاشت.
  • عکاسی از عوامل تاثیر گذار قیمت است، کیفیت عکس، سایز و اندازه و تعداد عکس ها هزینه های مختلفی دارد.
  • بر اساس نوشتن محتوا و خدمات جانبی مانند فایل های یو وی، رنگ و برش، قیمت‌ گذاری کاتالوگ انجام خواهد شد.
  • دیجیتال یا افست بودن کاتالوگ دارای قیمت متفاوتی است و دلیل آن این است که در طراحی کاتالوگ افست کیفیت عکس اهمیت زیادی دارد و باید رزولوشن ۳۰۰ باشد و مد رنگی رعایت شود، اما کاتالوگ های دیجیتال کیفیت عکس اهمیت کمتری دارد، تفاوت کاتالوگ های ساده و حرفه‌ای نیز در همین موارد می باشد.
  • طراحی جلد کاتالوگ بسیار مهم است و از جنس های مختلفی است که کاتالوگ های ساده و حرفه ای دارای جلوه های متفاوت است و قیمت متفاوتی دارد.
  • الان که با عوامل مهم تایین کننده قیمت کاتالوگ آشنا شدید به راحتی می‌توانید متناسب با بودجه خود کاتالوگ مورد نظر خود را تهیه کنید.

خدمات طراحی کاتالوگ با بهترین کیفیت در تهران

خدمات طراحی کاتالوگ با بهترین کیفیت در تهران خدمات مدلینگ و طراحی کاتالوگ با بهترین کیفیت از طریق فروشگاه های اینترنتی معتبر ارائه می‌شود و قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارد و همچنین کسانی که به صورت آنلاین خرید می کنند می‌توانند از خدمات ویژه تری بهره مند شوند، از جمله: دریافت مشاوره رایگان، ارسال محصول به تمامی نقاط ایران و تخفیفات اینترنتی.

با مراجعه به فروشگاه های اینترنتی معتبر ابتدا مدل های مختلف را به دقت بررسی کنید و سپس خرید کنید، اگر نمی دانید چه نکاتی برای شما مناسب است از همکاران ما سوال پرسید پاسخگویی به صورت ۲۴ ساعته و هر روزه انجام می شود تا شما بدون محدودیت توانید خرید کنید، سابقه کاری درخشان ما در طول سال‌ های طولانی توانسته رضایت مشتریان را جذب کند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: سمیه پورمنفرد

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 02122232477

phone icon شماره تماس: 09106697922

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

phone icon شماره تماس: 09123052782

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: simapm@

instagram icon اینستاگرام: 30enstudio@

email icon ایمیل: monfaredsupcomp@gmail.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما